Crediwire strukturerer og analyserer dine kunders regnskabsdata fra de mest anvendte regnskabssytemer, så du får et direkte indblik i dine kunders økonomi. Vi tror på, at mere viden skaber bedre beslutninger og ultimativt stærkere virksomheder.
Her får du tre gode grunde til at bruge Crediwire: 1) Du vil gerne spare tid
2) Du vil gerne sælge mere
3) Du vil gerne hjælpe dine kunder
Vi standardiserer dine kunders regnskabsdata, så du slipper for tidskrævende mellemregninger. Al data kan deles direkte i realtid, så du kan øge effektiviteten, yde endnu bedre rådgivning og skabe mere værdi for din kunder.
Du kan til hver en tid tilføje en ekstra virksomhed til din bruger. Under fanen "Forbindelser" tilføjer du en "Ny forbindelse" - følg trinnene i vores guide. Det kan være en tidskrævende proces at oprette samtlige kunder, og derfor tilbyder vores support at hjælpe dig, når du får behov.
Crediwire fungerer kun, hvis dine kunder har et digitalt økonomisystem. Det er en fordel for de fleste virksomheder at have et digitalt økonomisystem. Når dine kunder har et digitalt økonomisystem vil de også kunne bruge Crediwire. Klik her for at se vores integrationer til de forskellige økonomisystemer.
Vi har lavet en simpel 3-trinsmodel, som du kan følge:
1) Gå ind på selskabet i Crediwire og hent skabelonen "Budget".
2) Vælg hvornår budgettet skal starte og hvilken årlig vækst du vil se.
3) Budgettet kan hentes i en Excel-fil, så du eks. kan justere for stordriftsfordele.
Til sidst uploader du via Crediwire, så du løbende kan sammenligne med de realiserede tal.
Når rapporten er færdig, og du har kigget den igennem, kan du dele direkte med din kunde. Gå ind under "Klientrapport" og skub slideren mod "Alle rapporter". Udfyld med kundens navn og mail. Du kan vælge at sende rapporten som en autogeneret besked eller kopiere linket til rapporten og sætte ind i en mail.
Du kan oprette og dele rapporter som du ønsker. Når en virksomheds bestyrelse skal have et enkelt visuelt indblik i økonomien, kan du hente en ny rapport under fanen "Forbindelser" eller inde på den enkelte profil under "Klientrapport".
Når du opretter en virksomhed, er det dig som ejer rettighederne og bestemmer hvem som kan kigge med. Du kan altid styre din deling under fanen "Forbindelser" / "Delte". Her kan du tilføje nye forbindelser f.eks. til din bank eller revisor, eller du kan fjerne og ændre rettigheder for dem du deler med. Læs mere om databehandling.
Vi indsamler og strukturerer dine kunders regnskabsdata, så du slipper for udtræk fra div. økonomisystemer. Du kan få et direkte indblik i tallene under fanen "Råbalance", så du kan tjekke om der måtte være uoverensstemmelser. Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål.
– Jeg ser Crediwire som et dialogværktøj mellem revisor og den klassiske SMV-ejer, som har brug for løbende sparring, men også særligt som en mulighed for god, konkret rapportering i øjenhøjde med andre interesser (...).
Jonas Bødker-Iversen, statsautoriseret revisor og partner hos Kvist & Jensen.